REGULAMIN USŁUGI Asystentrentiera.pl
Dokument jest własnością firmy:
Skysceo.com Jakub Stanosz
Skłodowskiej-Curie 36b
NIP: 684 265 08 94
OBOWIĄZUJĄCY OD 14.04.2019 r.
SPIS TREŚCI
Rozdział I. Postanowienia Ogólne. 3
Rozdział III. Zawarcie Umowy.. 4
Rozdział IV. Ogólne warunki korzystania z serwisu.. 5
Rozdział V. Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.. 5
Rozdział VI. Rozwój Oprogramowania.. 6
Rozdział VII. Prawa i Obowiązki Klienta.. 7
Rozdział XI. Polityka Prywatności 9
Rozdział XII. Postanowienia Końcowe. 12
Formularz Odstąpienia od Umowy.. 15
Klauzula Informacyjna w firmie Skysceo.com Jakub Stanosz. 17
Rozdział I. Postanowienia Ogólne
§ 1
Serwis internetowy znajdujący się pod adresem https://www.asystentrentiera.pl wraz z innymi usługami dostępnymi na wskazanej stronie, świadczona jest przez przedsiębiorcę Skysceo.com Jakub Stanosz numer NIP 684 265 08 94 z siedzibą przy ul. Skłodowskiej 36B w Krośnie, zwanego dalej "Usługodawcą"
§ 2
- Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania
z Usługi w Serwisie. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. - Przed skorzystaniem z Usługi należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin.
- Rozpoczynając korzystanie z Usługi Użytkownik potwierdza zawarcie umowy
z Usługodawcą oraz, że zapoznał się z treścią Regulaminu, dokonuje akceptacji niniejszego Regulaminu, jego postanowień i zobowiązuje się do ich przestrzegania. - Aktualną i obowiązującą wersję niniejszego Regulaminu sprzedaży Usług przez Internet można znaleźć na stronie https://www.asystentrentiera.pl.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.04.2019r.
§ 3
- Klient - osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi.
- Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi.
- Serwis – oprogramowanie on-line udostępniane Klientowi przez Usługodawcę za pośrednictwem strony https://www.asystentrentiera.pl (oraz tej domeny i subdomeny), zezwalający na korzystanie z Usług jakie ofertuje Usługodawca zgodnie z regulaminem.
- Umowa – Umowa o świadczenie Usługi.
- Usługa - świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta usługa polegająca
na udostępnianiu Klientowi dostępu on-line do Systemu, w celu założenia monitorowania zmian na portalach branżowych i innych, które są publiczne za pomocą linków przekierowujących na odpowiednie strony www. - Cennik – zamieszczona na witrynie internetowej Usługodawcy oraz udostępniana
na życzenie klienta informacja o aktualnej ofercie wraz z cenami; - Okres Abonamentowy – wynosi miesiąc począwszy od dnia otrzymania przez Usługodawcę potwierdzenia dokonania opłaty za Usługę przez Klienta.
- Opłata – określona w Cenniku należność pieniężna za Usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta Pakietu Abonamentowego.
- Pakiet Abonamentowy – wersja Usługi zawierająca określone przez Usługodawcę funkcjonalności. Szczegółowy opis i funkcjonalności Pakietów Abonamentowych udostępnianych przez Usługodawcę zawiera Cennik.
- Panel administracyjny - narzędzie dostępne w ramach Usługi poprzez przeglądarkę internetową, umożliwiające Klientowi dostąp do Konta Klienta zarządzanie Usługą
(m.in. jej konfiguracje, bieżąca obsługę). - Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady świadczenia Usługi.
- Usługodawca – podmiot określony w § 1 Regulaminu.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2017 r. Poz. 683 z późn. zm.).
- Rozporządzenie o ochronie danych osobowych – z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219). - Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2017r. Poz. 459 z późn. zm.).
- Formularz Kontaktowy – usługa, dzięki której Klient może skontaktować się z Usługodawcą w sposób elektroniczny.
Rozdział III. Zawarcie Umowy
§ 4
- Aby uzyskać dostęp do Usługi, Klient rejestruje Konto Klienta w Serwisie.
- Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie oraz po opłaceniu wybranego Abonamentu.
- Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie, Usługodawca potwierdza wiadomością
e-mail wysłaną na wskazany w systemie adres e-mail. - Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Usługodawcę.
- Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza,
iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu
od umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania
z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi.
Rozdział IV. Ogólne warunki korzystania z serwisu
§ 5
- Usługodawca za pomocą https://www.asystentrentiera.pl umożliwia korzystanie z usług serwisu na zasadach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca udostępnia miejsce na serwerze do przechowywania informacji branżowych.
- Usługodawca świadczy usługi na warunkach zawartych w regulaminie.
- Usługodawca ma prawo zamieszczać na https://www.asystentrentiera.pl treści reklamowe, dotyczących usług, które usługodawca oferuje.
- Usługodawca ma prawo zmienić w każdej chwili istniejącą funkcjonalność serwisu,
a w szczególności rozwijać serwis o nowe funkcje i udogodnienia dla osób korzystających z serwisu. - Usługodawca gwarantuje, że zmiany nie będą wpływać na pogorszenie świadczenia usług.
- Klient podczas korzystania z Serwisu nie nabywa żadnych praw do Serwisu ani świadczonych przez Usługodawcę usług.
- Klient ma prawo dostępu do funkcji na zasadach określonych w niniejszym regulaminie oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zamieszczać informacje, linki oraz pliki.
- Jakiekolwiek szkodliwe działania spowodowane przez Klienta przez udostępnienie lub umieszczanie plików w serwisie https://www.asystentrentiera.pl, które spowodują negatywne skutki odpowiedzialność poniesie wyłącznie Klient, który zainicjował to działanie. Klient powinien wiedzieć, że w sytuacji gdy jakiekolwiek podmiot prywatny lub państwowy oraz inny wystąpi z roszczeniami wobec Usługodawcy z tytułu szkodliwego działania odpowiedzialnego za to klienta. Usługodawca w sytuacji, w której będzie musiał zrekompensować innemu klientowi lub podmiotowi stratę, będzie mógł domagać się od Klienta zadośćuczynienia.
- Klient korzystając z Serwisu poprzez umieszczanie jakichkolwiek plików lub innych treści zapewnia, że nie narusza praw osób trzecich.
Rozdział V. Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
§ 6
- Usługodawca informuje, że niezbędne do współpracy serwisu oraz klienta są komputer z dostępem do Internetu, poczta e-mail oraz przeglądarka internetowa najlepiej działać będzie na chrome oraz mozilla, na pozostałych przeglądarkach serwis również będzie funkcjonował.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub awarie w sprzęcie, z którego korzysta klient i przez które klient ma problemy z funkcjonowaniem serwisu.
- Klient aby rozpocząć korzystanie z usług elektronicznych w ramach serwisu zobowiązany jest dokonać rejestracji konta za pomocą Formularza służącego za rejestracji konta.
- Klient na podany przez niego adres e-mail podczas procesu rejestracji otrzyma informacje możliwe do rozpoczęcia korzystania z usług i ich rozliczenie.
- Otrzymanie faktury przez klienta jest możliwe po podaniu poprawnych danych. Dane te będą służyć tylko w celu wystawienia faktury. Dane mogą zostać usunięte w dowolnym terminie z serwisu.
- Użytkownik oświadcza, że podane dane są zgodne z prawdą.
- Użytkownik zobowiązuje się, bez zbędnej zwłoki czyli przed przedłużeniem współprac, aktualizować dane, jeżeli ulegają one zmianie.
- Klient w sytuacji kiedy zmieni adres e-mail, a nie poda nowego adresu e-mail w serwisie i przez to nie będzie otrzymywać powiadomień z serwisu, nie przysługuje mu prawo do roszczeń ponieważ nie dopełnił w należyty sposób aktualizacji danych.
- Usługodawca ma prawo odmówić bez podania przyczyny akceptacji rejestracji i aktywacji Konta Użytkownika.
- Licencja na korzystanie z Oprogramowania zostaje zawarta na czas trwania wybranego Pakietu Abonamentowego i może ulec przedłużeniu w przypadku złożenia przez Klienta kolejnego Zamówienia na Usługę.
- Usługodawca umożliwi Klientowi korzystanie z usług wsparcia technicznego
dla Usługi - Wsparcie techniczne polega na udzielaniu przez Usługodawcę porad i wyjaśnień
z zakresu funkcjonowania Usługi i Systemu. - Wsparcie techniczne udzielane jest pod adresem poczty elektronicznej pomoc@asystentrentiera.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego w Serwisie.
Rozdział VI. Rozwój Oprogramowania
§ 7
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwoju i modyfikacji działania Usługi
i funkcjonalności oferowanych w ramach Usługi i Systemu w tym celu może dokonywać przerw w świadczeniu Usługi. - O terminach przerw w świadczeniu Usługi, Klienci są zawiadamiani przez Usługodawcę drogą mailową lub poprzez wiadomość wysłaną za pośrednictwem Panelu Administracyjnego, z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Usługodawca podejmuje starania, aby terminy przerw były możliwie najmniej uciążliwe
z punktu widzenia funkcjonowania Serwis, do prowadzenia których jest wykorzystywany System. - Usługodawca ma prawo zmienić cennik świadczenia usług wraz z rozwojem Serwisu. Usługodawca o tym fakcie informuje wszystkich obecnych Klientów, wysyłając na podany przez Klientów w serwisie adres e-mail lub w zakładce powiadomienia odpowiednią wiadomość. W sytuacji, gdy obecny Klient nie wyrazi zgodę na korzystanie z Serwisu z nowym cennikiem, będzie to oznaczało rozwiązanie natychmiastowo współpracy.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby System działał w sposób ciągły i niezakłócony.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania czasowych przerw w działaniu Systemu celach konserwacyjnych, naprawczych, a w szczególności w celach aktualizacji i rozbudowy Systemu.
- Usługodawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową lub poprzez wiadomość wysłaną za pośrednictwem Panelu Administracyjnego, z odpowiednim wyprzedzeniem o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania serwisu w koncie Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także w przypadku stwierdzenia działania na szkodę Usługodawcy.
- W przypadkach wskazanych wyżej uiszczony Opłaty za okres Abonamentowy w przód,
nie podlegają zwrotowi. - Usługodawca oświadcza, że wszelkie dane przechowywane w Systemie wprowadzone przez Klienta w ramach korzystania z Usługi, będą chronione przez zabezpieczenie przed ingerencją nieuprawnionych osób zgodnie z Polskim prawem.
Rozdział VII. Prawa i Obowiązki Klienta
§ 8
- Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi zgodnie z Regulaminem oraz wyłącznie
pozyskiwania informacji, które go interesują na własny użytek. - Klient zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym prawdziwych
i aktualnych danych niezbędnych do uruchomienia Usługi, a także do prezentowania
w Serwisie aktualnych informacji zawierających przynajmniej nazwę firmy lub imię i nazwisko oraz adres, telefon i adres poczty elektronicznej - W razie zmiany danych podanych w formularzu rejestracyjnym Klient zobowiązany jest
do niezwłocznego zawiadomienia o tym Usługodawcy. - Klient jest uprawniony do założenia i podpięcia do swojego Panelu Administracyjnego metody płatności PayU lub zwykły przelew udostępnionej przez Usługodawcę niezbędnej do rozliczania z Użytkownikami końcowymi.
§ 9
- Za świadczenie Usługi na rzecz Klienta Usługodawcy należna jest opłata zgodna
z Cennikiem. - Warunkiem uruchomienia Usługi odpłatnej jest dokonanie Opłaty za co najmniej jeden Okres Abonamentowy.
- Klient uiszcza opłaty za Usługę za kolejne Okresy Abonamentowe przed końcem bieżącego Okresu Abonamentowego.
- Za wszystkie usługi Klient płaci z góry, przed wykonaniem jakiejkolwiek Usługi przez Usługodawcę.
- W celu dokonania Opłaty za Usługę Klient może wybrać jedną z następujących metod płatności:
-
- przelew online, np. przez serwis PayU;
-
- przelew tradycyjny;
- Za moment uiszczenia opłaty przyjmuje się datę zaksięgowania opłaty
na rachunku Usługodawcy. - Jeżeli po upływie Okresu Abonamentowego, Klient nie opłaci dostępu do Usługi,
na kolejny Okres Abonamentowy w wybranym przez niego Pakiecie Abonamentowym dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.
- W przypadku rozwiązania umowy pomiędzy stronami, Usługodawca po upływie
10 dni usunie z Systemu wszelkie materiały wprowadzone przez Klienta.
- Usługodawca nie odpowiada za zmiany, różnicę w treści i ilości materiałów po rozwiązaniu umowy.
§ 10
- Klient ma prawo zgłaszać reklamacje, w przedmiocie niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
- Klient zobowiązany jest zgłosić Usługodawcy wszelkie reklamacje, o których mowa
w ust. 1 najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wystąpienia usterki/błędu/wady. - Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną
na adres pomoc@asystentrentiera.pl lub na piśmie na adres Usługodawcy.
§ 11
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w systemie;
- opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
- podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
- Usługodawca udostępnia wzór formularza reklamacyjnego – stanowiący załącznik
nr 2 do Regulaminu. - Reklamacje dotyczące wsparcia technicznego, pomocy dotyczącej obsługi oprogramowania innego niż System, nie podlegają uwzględnieniu.
- Umowy zawiera przez Usługodawcę w ramach działania Serwisu zawierane są w języku Polskim, zgodnym z prawem.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, klient o tym fakcie zostanie powiadomiony na podany w serwisie e-mail
- Ewentualne spoty pomiędzy Usługodawcą a Klientem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Rozdział XI. Polityka Prywatności
§ 12
Podczas przeglądania naszej strony internetowej, rozmowy telefonicznej z nami, kontaktu mailowego oraz wypełniając formularz kontaktowy, powierzasz nam przetwarzanie swoich danych osobowych. Poniżej zawarliśmy informacje na ten temat.
§ 13
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma: Skysceo.com Jakub Stanosz numer NIP 684 265 08 94 z siedzibą przy ul. Skłodowskiej 36B w Krośnie. W razie pytań
i wniosków dotyczących Twoich danych, możesz napisać na e-mail: pomoc@asystentrentiera.pl
lub listownie na adres firmy. Administrator zapewnia ochronę powierzanych mu danych, zgodnie
z przepisami obowiązującego prawa.
§ 14
Przetwarzane dane
- Przetwarzamy następujące dane osobowe:
- Imię
- Nazwisko
- Adres zamieszkania / prowadzenia działalności
- Nazwa firmy
- Adres poczty elektronicznej
- Nr telefonu kontaktowego
- NIP
Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane
z korzystaniem ze strony do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu. Dane
te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę:
- Adres IP komputera i serwera
- Nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP
- Nazwa użytkownika podawana w procesie autoryzacji
- Czas nadejścia zapytania
- Pierwszy wiersz żądania HTTP
- Kod odpowiedzi HTTP
- Liczbę wysłanych przez serwer bajtów
Adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku,
gdy przejście do strony Urzędu nastąpiło przez odnośnik.
Informacje o przeglądarce użytkownika.
Informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.
§ 15
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Przekazane przez Ciebie dane osobowe, przetwarzane są w celu wykonania umowy
lub podjęcia działań przed jej finalizacją oraz celach statystycznych i marketingowych,
jak również dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, w tym organów publicznych.
§ 16
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak niezbędne do zawarcia umowy.
§ 17
Czas przetwarzania danych
Twoje dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres do 6 lat od dnia realizacji umowy lub do czasu złożenia żądania ograniczenia ich przetwarzania, chyba,
że przepisy prawa stanowią inaczej.
§ 18
Odbiorcy danych osobowych
Firmami przetwarzającymi Twoje dane osobowe mogą być Google LLC, serwerownia, biuro rachunkowe oraz firmy świadczące usługi: transportowe, komputerowe, finansowe i prawne
na rzecz administratora danych, jak również pozostałym podmiotom, których administrator jest właścicielem, jeżeli jest to konieczne do realizacji celu.
W przypadku zlecenia przez Administratora podmiotom zewnętrznym świadczenia usług, Skysceo.com Jakub Stanosz numer NIP 684 265 08 94 z siedzibą przy
ul. Skłodowskiej 36B w Krośnie wymaga zapewnienia zgodności działania tych podmiotów
z wysokimi standardami ochrony danych osobowych.
§ 19
Prawa osoby, której dane dotyczą
Masz prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych
- żądania sprostowania swoich danych osobowych
- żądania usunięcia swoich danych osobowych
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
- żądania przenoszenia danych osobowych
- wniesienia skargi do organu nadzorczego
- odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych
§ 20
Środki Bezpieczeństwa
- Serwis zaopatrzony jest w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych osobowych pozostających pod kontrolą Administratora przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem
i modyfikacją. Administrator posiada stosowną dokumentację oraz wdrożył procedury związane z ochroną danych osobowych w Serwisie. - W przypadku zlecenia przez Administratora podmiotom zewnętrznym świadczenia usług, Administrator, będzie wymagał zapewnienia prawa kontroli zgodności działania tych podmiotów z wysokimi standardami ochrony danych osobowych.
- W celu zapewnienia należytej ochrony usługom świadczonym przez siebie drogą elektroniczną Administrator Serwisu stosuje wysoki poziom zabezpieczeń włącznie z ochroną kryptograficzną transmisji danych osobowych (protokół SSL) zgodnie z częścią C do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100 poz.1024).
§ 21
Rezygnacja/poprawa danych
- Usługobiorcy przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich poprawiania oraz prawo
do usunięcia ich z bazy danych Administratora. - Usunięcie danych Usługobiorcy jest równoznaczne z usunięciem konta w Serwisie.
- Usunięcia konta Usługobiorcy, a co za tym idzie związanych z nim danych osobowych można dokonać poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Administratorowi.
§ 22
Zmiany Polityki Prywatności
- Administrator Serwisu zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności
w każdej chwili, jednocześnie zobowiązując się do niezwłocznego opublikowania nowej polityki prywatności na stronach Serwisu i poinformowania o tym fakcie wszystkich zarejestrowanych Usługobiorców.
§ 23
Reklamy i linki stron trzecich
- Reklamy zamieszczane na stronach Serwisu pochodzą od partnerów Administratora Serwisu.
- Właścicielom reklam może być jedynie przekazywana informacja o ilości wyświetleń reklamy.
- Pozostałe informacje, a w szczególności dane osobowe Usługobiorców nie są udostępniane.
W celu uzyskania szczegółów na temat reklam oraz elementów cookies pochodzących
od partnerów Administratora Serwisu należy zapoznać się z odpowiednimi zapisami
na stronach reklamodawców. - Serwis zawiera odnośniki do innych stron. Administrator Serwisu nie odpowiada
za politykę ochrony prywatności stosowaną przez właścicieli lub administratorów stron
do których przekierowują odsyłacze zamieszczane w Serwisie. W razie wątpliwości Usługobiorcy winni zapoznać się z treścią oświadczeń o ochronie prywatności zamieszczonymi na tych stronach.
Rozdział XII. Postanowienia Końcowe
§ 24
- Każda ze stron Umowy uprawniona jest do wypowiedzenia Umowy bez podania przyczyn
w każdym czasie, na piśmie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia
ze skutkiem na koniec Okresu Abonamentowego.
- W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Klienta, uiszczone Opłaty na poczet kolejnych Okresów Abonamentowych, nie podlegają zwrotowi.
§ 25
- Usługodawcy przysługuje prawo rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym
i prawo do zablokowana dostępu do Platformy e-learningowej, Konta Klienta i Panelu Administracyjnego, gdy Klient:
-
- poda fałszywe dane w trakcie rejestracji;
-
- nie powiadomi Usługodawcy o zmianie danych rejestrowych Klienta w terminie 30 dni od dokonania zmiany;
-
- prowadzi za pośrednictwem Platformy e-learningowej sprzedaż lub promocję usług zabronionych przez obowiązujące w Polsce normy prawne;
-
- za pośrednictwem Platformy e-learningowej doprowadzi na naruszenia obowiązujących w Polsce norm prawnych, w szczególności praw związanych z własnością intelektualną osób trzecich;
-
- za pośrednictwem Platformy e-learningowej publikuje materiały sprzeczne
z dobrymi obyczajami, w szczególności mające godzić w prawa osób trzecich;
- za pośrednictwem Platformy e-learningowej publikuje materiały sprzeczne
- W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 – 5, Klientowi nie przysługuje zwrot dokonanej Opłaty.
§ 26
- Niniejszy Regulamin może ulegać zmianie.
- Usługodawca poinformuje Klienta o zmianie Regulaminu, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie nowej treści Regulaminu.
- O treści zmian Regulaminu Klient zostanie poinformowany przez Usługodawcę poprzez:
- umieszczenie w Serwisie informacji o zmianie Regulaminu wraz z zestawieniem zmian oraz nowej treści Regulaminu;
- umieszczenie wiadomości o zmianie Regulaminu w Panelu Administracyjnym;
- wiadomość e-mail wysłaną na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji;
- Wiadomość zawierająca zestawienie zmian Regulaminu zostanie utrzymana w Serwisie
i Panelu Administracyjnym, przez co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.
§ 27
- W terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie regulaminu w sposób wskazany
w § 42 ust. 3 pkt 1-3, Klient może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy. - W przypadku braku wypowiedzenia Umowy w powyższym terminie, strony obowiązuje nowy Regulamin.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone w formie pisemnej i przesłane
na adres Usługodawcy. - Usługodawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy– stanowiący załącznik
nr 1 do Regulaminu. - Strony dopuszczają złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy w formie wiadomości
e-mail wysłanej przez Klienta na adres mailowy Usługodawcy.
§ 28
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny bądź przez mediację.
- Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu nienależytego wykonania Umowy ogranicza
się do równowartości 1 (jedno)-rocznej Opłaty z tytułu jej świadczenia. Ograniczenie
to nie dotyczy Klientów będących Konsumentami.
§ 29
Regulamin nie wyklucza prawnych możliwości pozasądowego rozwiązywania sporu
z Konsumentem, z którym Konsument może skorzystać zgodnie z Polskim porządkiem prawnym.
§ 30
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
ZAŁĄCZNIKI DO REGULAMINU
- Załącznik do Regulaminu nr 1 -Wzór formularza odstąpienia od umowy
- Załącznik do Regulaminu nr 2 - Wzór formularza reklamacyjnego
- Załącznik do Regulaminu nr 3 – Klauzula informacyjna
- Załącznik do regulaminu nr 4 - Polityka plików cookies
- Załącznik do Regulaminu nr 5 - Regulamin newsletter
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Wzór Formularza do Odstąpienia od Umowy
Formularz Odstąpienia od Umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
……………………………….
(miejscowość data)
...............…............….
(imię i nazwisko)
...............…............….
(ulica nr domu,mieszkania)
...............…............….
(kod pocztowy miejscowość)
www.asystentrentiera.pl
Skysceo.com
Jakub Stanosz
ul. Skłodowskiej 36B
38-400 Krosno
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi dostępu do Systemu www.asystentrentiera.pl
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) _____________________________________
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) _____________________________________
Adres konsumenta (-ów)___________________________________________________________
____________________
Podpis konsumenta (-ów)
(*) niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 2 do Regulaminu
Wzór Formularza reklamacyjnego
……………………………….
(miejscowość data)
...............…............….
(imię i nazwisko)
...............…............….
(ulica nr domu,mieszkania)
...............…............….
(kod pocztowy miejscowość)
...............…............….
(login postnuklearny) www.asystentrentiera.pl
Skysceo.com
Jakub Stanosz
ul. Skłodowskiej 36B
38-400 Krosno
Wersja i nazwa przeglądarki internetowej na której występuje problem:
…………………………………………………………………………………………………………
Opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
………………………………………………………………………………………………………………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..………
____________________
Podpis konsumenta (-ów)
Załącznik nr 3 do Regulaminu
Klauzula Informacyjna
Klauzula Informacyjna w firmie
Skysceo.com Jakub Stanosz
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze |
|
TOŻSAMOŚĆ Administratora |
Administratorem danych jest Skysceo.com Jakub Stanosz, Krosno Ul. Skłodowskiej 36B, NIP: 684 265 08 94 |
DANE KONTAKTOWE Administratora |
Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email pomoc@asystentrentiera.pl |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy w oparciu o przesłankę legalności określoną w art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; |
ODBIORCY DANYCH
|
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora: dostawcom usług kadrowo-płacowych oraz dostawcom usług IT . |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres 6 lat |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa Telefon: 22 531 03 00 |
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
|
Załącznik nr 4 do Regulaminu
Polityka plików cookies
- Administrator wykorzystuje mechanizm tzw. cookies (ciasteczka).
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Twoim urządzeniu i przeznaczone są do korzystania
ze stron internetowych Administratora. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę witryny internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na Twoim urządzeniu oraz unikalny numer. Informacje zgromadzone na podstawie plików cookies wykorzystywane są w celu właściwej optymalizacji działania strony internetowej, a także w celach statystycznych oraz reklamowych. - Podmiotem zamieszczającym na Twoim urządzeniu plików cookies oraz uzyskującym
do nich dostęp jest Administrator. - Mechanizm cookies odpowiada za:
- tworzenie statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób korzystasz ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
- utrzymanie Twojej sesji, dzięki czemu nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła.
- dostosowanie zawartości stron internetowych Administratora do Twoich preferencji oraz optymalizację korzystania ze stron internetowych. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać Twoje urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowując ją do jego indywidualnych potrzeb.
- W ramach korzystania z tej strony internetowej, możemy stosować dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w Twoim urządzeniu do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w Twoim urządzeniu przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Administratora.
- Administrator stosuje następujące rodzaje plików cookies:
- „Niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług udostępnionych przez Administratora np. pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach strony https://www.asystentrentiera.pl oraz niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa (np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania).
- „Techniczne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez osobę odwiedzającą ustawień i personalizację interfejsu, np. w zakresie wybranego języka
lub regionu, z którego pochodzi osoba zalogowana na stronie, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.; - „Analityczne” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania
ze stron internetowych Administratora. - „Marketingowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie osobom odwiedzającym stronę https://www.asystentrentiera.pl treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- Szczegółowe informacje o używanych przez nas plikach cookies:
Nazwa pliku cookie |
Opis pliku |
Operator |
Rodzaj i cel |
ct-ultimate-gdpr-cookie |
Plik ten sprawdza, czy została wyrażona zgodna na przetwarzanie danych, przez osobę wchodzącą na stronę. |
Teleinspiro |
Stałe – Niezbędne |
_ga, _gat, _gid, _gtag |
Google Analytics analizuje ruch na stronie internetowej, skąd pochodzi |
Google LLC |
Stałe – Analityczne |
__cfduid |
Identyfikacja IP w celu zabezpieczenia serwera przed atakami typu brute force. Szczegóły: https://www.cloudflare.com/privacypolicy/ |
Cloudflare |
Sesyjne – Niezbędne |
NID |
Google zapamiętuje Twoje preferencja takie jak język, miejsce, wielkość tekstu, liczbę wyników na stronie oraz informację o ew. włączeniu filtru Google Safe Search. Szczegóły: https://policies.google.com/privacy |
Google LLC |
Sesyjne – Techniczne |
|
Pomiar skuteczności reklam oraz optymalizacja działań reklamowych przez identyfikację użytkownika na Facebooku. |
Facebook Inc. |
Stałe – Marketingowe |
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w Twoim urządzeniu.
- Korzystające ze strony https://www.asystentrentiera.pl/ mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Usługobiorcy.
- Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne
są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). - Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć
na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach Serwisu. - Przed zaakceptowaniem naszej polityki prywatności i plików cookies możesz wybrać
na umieszczenie jakich plików cookies wyrażasz zgodę, a na jakich nie. - Po zaakceptowaniu naszej polityki prywatności, możesz w każdej chwili cofnąć zgodę.
- W przypadku zmiany obowiązującej polityki plików cookies wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje, po czym będziesz musiał ponownie wyrazić zgodę, aby korzystać
z naszej strony https://www.asystentrentiera.pl.