REGULAMIN USŁUGI Asystentrentiera.pl

 

 

 

 

Dokument jest własnością firmy:

 

Skysceo.com Jakub Stanosz 
Skłodowskiej-Curie 36b

NIP: 684 265 08 94

 

 

OBOWIĄZUJĄCY OD 14.04.2019 r.

 

 

 

 

 

SPIS TREŚCI
 

Rozdział I. Postanowienia Ogólne. 3

Rozdział II. Definicje. 3

Rozdział III. Zawarcie Umowy.. 4

Rozdział IV. Ogólne warunki korzystania z serwisu.. 5

Rozdział V. Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.. 5

Rozdział VI. Rozwój Oprogramowania.. 6

Rozdział VII. Prawa i Obowiązki Klienta.. 7

Rozdział VIII. Płatności 7

Rozdział IX. Reklamacje. 8

Rozdział X. Reklamacje. 8

Rozdział XI. Polityka Prywatności 9

Rozdział XII. Postanowienia Końcowe. 12

ZAŁĄCZNIKI DO REGULAMINU.. 14

Formularz Odstąpienia od Umowy.. 15

Formularz Reklamacyjny.. 16

Klauzula Informacyjna w firmie  Skysceo.com Jakub Stanosz. 17

Polityka Plików Cookies. 18

 

 

 

Rozdział I. Postanowienia Ogólne

§ 1

 

Serwis internetowy znajdujący się pod adresem https://www.asystentrentiera.pl wraz z innymi usługami dostępnymi na wskazanej stronie, świadczona jest przez przedsiębiorcę Skysceo.com Jakub Stanosz numer NIP 684 265 08 94 z siedzibą przy ul. Skłodowskiej 36B w Krośnie, zwanego dalej "Usługodawcą"

 

§ 2

 

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania
    z Usługi w Serwisie. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Przed skorzystaniem z Usługi należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin.
  3. Rozpoczynając korzystanie z Usługi Użytkownik potwierdza zawarcie umowy
    z Usługodawcą oraz, że zapoznał się z treścią Regulaminu, dokonuje akceptacji niniejszego Regulaminu, jego postanowień i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  4. Aktualną i obowiązującą wersję niniejszego Regulaminu sprzedaży Usług przez Internet można znaleźć na stronie https://www.asystentrentiera.pl.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.04.2019r.

 

 

 

Rozdział II. Definicje

 

§ 3

 

  1. Klient - osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi.

 

 

 

 

  1. Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi.
  2. Serwis – oprogramowanie on-line udostępniane Klientowi przez Usługodawcę za pośrednictwem strony https://www.asystentrentiera.pl (oraz tej domeny i subdomeny), zezwalający na korzystanie z Usług jakie ofertuje Usługodawca zgodnie z regulaminem.
  3. Umowa – Umowa o świadczenie Usługi.
  4. Usługa - świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta usługa polegająca
    na udostępnianiu Klientowi dostępu on-line do Systemu, w celu założenia monitorowania zmian na portalach branżowych i innych, które są publiczne za pomocą linków przekierowujących na odpowiednie strony www.
  5. Cennik – zamieszczona na witrynie internetowej Usługodawcy oraz udostępniana
    na życzenie klienta informacja o aktualnej ofercie wraz z cenami;
  6. Okres Abonamentowy – wynosi miesiąc począwszy od dnia otrzymania przez Usługodawcę potwierdzenia dokonania opłaty za Usługę przez Klienta.
  7. Opłata – określona w Cenniku należność pieniężna za Usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta Pakietu Abonamentowego.
  8. Pakiet Abonamentowy – wersja Usługi zawierająca określone przez Usługodawcę funkcjonalności. Szczegółowy opis i funkcjonalności Pakietów Abonamentowych udostępnianych przez Usługodawcę zawiera Cennik.
  9. Panel administracyjny - narzędzie dostępne w ramach Usługi poprzez przeglądarkę internetową, umożliwiające Klientowi dostąp do Konta Klienta zarządzanie Usługą
    (m.in. jej konfiguracje, bieżąca obsługę).
  10. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady świadczenia Usługi.
  11. Usługodawca – podmiot określony w § 1 Regulaminu.
  12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2017 r. Poz. 683 z późn. zm.).
  13. Rozporządzenie o ochronie danych osobowych – z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
  14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r.
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219).
  15. Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2017r. Poz. 459 z późn. zm.).
  16. Formularz Kontaktowy – usługa, dzięki której Klient może skontaktować się z Usługodawcą w sposób elektroniczny.

 

Rozdział III. Zawarcie Umowy

§ 4

 

  1. Aby uzyskać dostęp do Usługi, Klient rejestruje Konto Klienta w Serwisie.
  2. Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie oraz po opłaceniu wybranego Abonamentu.
  3. Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie, Usługodawca potwierdza wiadomością
    e-mail wysłaną na wskazany w systemie adres e-mail.
  4. Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Usługodawcę.
  5. Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza,
    iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu
    od umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania
    z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi.

 

 

 

 

 

 

 

Rozdział IV. Ogólne warunki korzystania z serwisu

§ 5

 

  1. Usługodawca za pomocą https://www.asystentrentiera.pl umożliwia korzystanie z usług serwisu na zasadach określonych w Regulaminie.
  2. Usługodawca udostępnia miejsce na serwerze do przechowywania informacji branżowych.
  3. Usługodawca świadczy usługi na warunkach zawartych w regulaminie.
  4. Usługodawca ma prawo zamieszczać na https://www.asystentrentiera.pl treści reklamowe, dotyczących usług, które usługodawca oferuje.
  5. Usługodawca ma prawo zmienić w każdej chwili istniejącą funkcjonalność serwisu,
    a w szczególności rozwijać serwis o nowe funkcje i udogodnienia dla osób korzystających z serwisu.
  6. Usługodawca gwarantuje, że zmiany nie będą wpływać na pogorszenie świadczenia usług.
  7. Klient podczas korzystania z Serwisu nie nabywa żadnych praw do Serwisu ani świadczonych przez Usługodawcę usług.
  8. Klient ma prawo dostępu do funkcji na zasadach określonych w niniejszym regulaminie oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zamieszczać informacje, linki oraz pliki.
  9. Jakiekolwiek szkodliwe działania spowodowane przez Klienta przez udostępnienie lub umieszczanie plików w serwisie  https://www.asystentrentiera.pl, które spowodują negatywne skutki odpowiedzialność poniesie wyłącznie Klient, który zainicjował to działanie. Klient powinien wiedzieć, że w sytuacji gdy jakiekolwiek podmiot prywatny lub państwowy oraz inny wystąpi z roszczeniami wobec Usługodawcy z tytułu szkodliwego działania odpowiedzialnego za to klienta. Usługodawca w sytuacji, w której będzie musiał zrekompensować innemu klientowi lub podmiotowi stratę, będzie mógł domagać się od Klienta zadośćuczynienia.
  10. Klient korzystając z Serwisu poprzez umieszczanie jakichkolwiek plików lub innych treści zapewnia, że nie narusza praw osób trzecich.

Rozdział V. Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

§ 6

 

  1. Usługodawca informuje, że niezbędne do współpracy serwisu oraz klienta są komputer z dostępem do Internetu, poczta e-mail oraz przeglądarka internetowa najlepiej działać będzie na chrome oraz mozilla, na pozostałych przeglądarkach serwis również będzie funkcjonował.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub awarie w sprzęcie, z którego korzysta klient i przez które klient ma problemy z funkcjonowaniem serwisu.
  3. Klient aby rozpocząć korzystanie z usług elektronicznych w ramach serwisu zobowiązany jest dokonać rejestracji konta za pomocą Formularza służącego za rejestracji konta.
  4. Klient na podany przez niego adres e-mail podczas procesu rejestracji otrzyma informacje możliwe do rozpoczęcia korzystania z usług i ich rozliczenie.
  5. Otrzymanie faktury przez klienta jest możliwe po podaniu poprawnych danych. Dane te będą służyć tylko w celu wystawienia faktury. Dane mogą zostać usunięte w dowolnym terminie z serwisu.
  6. Użytkownik oświadcza, że podane dane są zgodne z prawdą.
  7. Użytkownik zobowiązuje się, bez zbędnej zwłoki czyli przed przedłużeniem współprac, aktualizować dane, jeżeli ulegają one zmianie.
  8. Klient w sytuacji kiedy zmieni adres e-mail, a nie poda nowego adresu e-mail w serwisie i przez to nie będzie otrzymywać powiadomień z serwisu, nie przysługuje mu prawo do roszczeń ponieważ nie dopełnił w należyty sposób aktualizacji danych.
  9. Usługodawca ma prawo odmówić bez podania przyczyny akceptacji rejestracji i aktywacji Konta Użytkownika.
  10. Licencja na korzystanie z Oprogramowania zostaje zawarta na czas trwania wybranego Pakietu Abonamentowego i może ulec przedłużeniu w przypadku złożenia przez Klienta kolejnego Zamówienia na Usługę.
  11. Usługodawca umożliwi Klientowi korzystanie z usług wsparcia technicznego
    dla Usługi
  12. Wsparcie techniczne polega na udzielaniu przez Usługodawcę porad i wyjaśnień
    z zakresu funkcjonowania Usługi i Systemu.
  13. Wsparcie techniczne udzielane jest pod adresem poczty elektronicznej pomoc@asystentrentiera.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego w Serwisie.

 

Rozdział VI. Rozwój Oprogramowania

§ 7

 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwoju i modyfikacji działania Usługi
    i funkcjonalności oferowanych w ramach Usługi i Systemu w tym celu może dokonywać przerw w świadczeniu Usługi.
  2. O terminach przerw w świadczeniu Usługi, Klienci są zawiadamiani przez Usługodawcę drogą mailową lub poprzez wiadomość wysłaną za pośrednictwem Panelu Administracyjnego, z odpowiednim wyprzedzeniem.
  3. Usługodawca podejmuje starania, aby terminy przerw były możliwie najmniej uciążliwe
    z punktu widzenia funkcjonowania Serwis, do prowadzenia których jest wykorzystywany System.
  4. Usługodawca ma prawo zmienić cennik świadczenia usług wraz z rozwojem Serwisu. Usługodawca o tym fakcie informuje wszystkich obecnych Klientów, wysyłając na podany przez Klientów w serwisie adres e-mail lub w zakładce powiadomienia odpowiednią wiadomość. W sytuacji, gdy obecny Klient nie wyrazi zgodę na korzystanie z Serwisu z nowym cennikiem, będzie to oznaczało rozwiązanie natychmiastowo współpracy.
  5. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby System działał w sposób ciągły i niezakłócony.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania czasowych przerw w działaniu Systemu celach konserwacyjnych, naprawczych, a w szczególności w celach aktualizacji i rozbudowy Systemu.
  7. Usługodawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową lub poprzez wiadomość wysłaną za pośrednictwem Panelu Administracyjnego, z odpowiednim wyprzedzeniem o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.

 

 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania serwisu w koncie Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także w przypadku stwierdzenia działania na szkodę Usługodawcy.
  2. W przypadkach wskazanych wyżej uiszczony Opłaty za okres Abonamentowy w przód,
    nie podlegają zwrotowi.
  3. Usługodawca oświadcza, że wszelkie dane przechowywane w Systemie wprowadzone przez Klienta w ramach korzystania z Usługi, będą chronione przez zabezpieczenie przed ingerencją nieuprawnionych osób zgodnie z Polskim prawem.

Rozdział VII. Prawa i Obowiązki Klienta

§ 8

 

  1. Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi zgodnie z Regulaminem oraz wyłącznie
    pozyskiwania informacji, które go interesują na własny użytek.
  2. Klient zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym prawdziwych
    i aktualnych danych niezbędnych do uruchomienia Usługi, a także do prezentowania
    w Serwisie aktualnych informacji zawierających przynajmniej nazwę firmy lub imię i nazwisko oraz adres, telefon i adres poczty elektronicznej
  3. W razie zmiany danych podanych w formularzu rejestracyjnym Klient zobowiązany jest
    do niezwłocznego zawiadomienia o tym Usługodawcy.
  4. Klient jest uprawniony do założenia i podpięcia do swojego Panelu Administracyjnego metody płatności PayU lub zwykły przelew udostępnionej przez Usługodawcę niezbędnej do rozliczania z Użytkownikami końcowymi.

 

 

 

Rozdział VIII. Płatności

§ 9

 

  1. Za świadczenie Usługi na rzecz Klienta Usługodawcy należna jest opłata zgodna
    z Cennikiem.
  2. Warunkiem uruchomienia Usługi odpłatnej jest dokonanie Opłaty za co najmniej jeden Okres Abonamentowy.
  3. Klient uiszcza opłaty za Usługę za kolejne Okresy Abonamentowe przed końcem bieżącego Okresu Abonamentowego.
  4. Za wszystkie usługi Klient płaci z góry, przed wykonaniem jakiejkolwiek Usługi przez Usługodawcę.
  5. W celu dokonania Opłaty za Usługę Klient może wybrać jedną z następujących metod płatności:

 

    1. przelew online, np. przez serwis PayU;

 

    1. przelew tradycyjny;

 

 

  1. Za  moment  uiszczenia  opłaty  przyjmuje  się  datę  zaksięgowania  opłaty 
    na  rachunku Usługodawcy.
  2. Jeżeli po upływie Okresu Abonamentowego, Klient nie opłaci dostępu do Usługi,
    na kolejny Okres Abonamentowy w wybranym przez niego Pakiecie Abonamentowym dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.

 

  1. W przypadku rozwiązania umowy pomiędzy stronami, Usługodawca po upływie
    10 dni usunie z Systemu wszelkie materiały wprowadzone przez Klienta.

 

  1. Usługodawca nie odpowiada za zmiany, różnicę w treści i ilości materiałów po rozwiązaniu umowy.

 

Rozdział IX. Reklamacje

§ 10

 

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje, w przedmiocie niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
  2. Klient zobowiązany jest zgłosić Usługodawcy wszelkie reklamacje, o których mowa
    w ust. 1 najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wystąpienia usterki/błędu/wady.
  3. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną
    na adres pomoc@asystentrentiera.pl lub na piśmie na adres Usługodawcy.

 

§ 11

 

  1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w systemie;
    2. opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
    3. podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
  2. Usługodawca udostępnia wzór formularza reklamacyjnego – stanowiący załącznik
    nr 2 do Regulaminu.
  3. Reklamacje dotyczące wsparcia technicznego, pomocy dotyczącej obsługi oprogramowania innego niż System, nie podlegają uwzględnieniu.

 

Rozdział X. Reklamacje

  1. Umowy zawiera przez Usługodawcę w ramach działania Serwisu zawierane są w języku Polskim, zgodnym z prawem.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, klient o tym fakcie zostanie powiadomiony na podany w serwisie e-mail
  3. Ewentualne spoty pomiędzy Usługodawcą a Klientem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

 

 

Rozdział XI. Polityka Prywatności

 

§ 12

Podczas przeglądania naszej strony internetowej, rozmowy telefonicznej z nami, kontaktu mailowego oraz wypełniając formularz kontaktowy, powierzasz nam przetwarzanie swoich danych osobowych. Poniżej zawarliśmy informacje na ten temat.

§ 13

Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma: Skysceo.com Jakub Stanosz numer NIP 684 265 08 94 z siedzibą przy ul. Skłodowskiej 36B w Krośnie. W razie pytań
i wniosków dotyczących Twoich danych, możesz napisać na e-mail: pomoc@asystentrentiera.pl
lub listownie na adres firmy. Administrator zapewnia ochronę powierzanych mu danych, zgodnie
z przepisami obowiązującego prawa.

§ 14

Przetwarzane dane

  1. Przetwarzamy następujące dane osobowe:
  2. Imię
  3. Nazwisko
  4. Adres zamieszkania / prowadzenia działalności
  5. Nazwa firmy
  6. Adres poczty elektronicznej
  7. Nr telefonu kontaktowego
  8. NIP

Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane
z korzystaniem ze strony do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu. Dane
te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę:

  1. Adres IP komputera i serwera
  2. Nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP
  3. Nazwa użytkownika podawana w procesie autoryzacji
  4. Czas nadejścia zapytania
  5. Pierwszy wiersz żądania HTTP
  6. Kod odpowiedzi HTTP
  7. Liczbę wysłanych przez serwer bajtów

Adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku,
gdy przejście do strony Urzędu nastąpiło przez odnośnik.

Informacje o przeglądarce użytkownika.

Informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.

§ 15

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Przekazane przez Ciebie dane osobowe, przetwarzane są w celu wykonania umowy
lub podjęcia działań przed jej finalizacją oraz celach statystycznych i marketingowych, 
jak również dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, w tym organów publicznych.

 

§ 16

Obowiązek podania danych osobowych

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak niezbędne do zawarcia umowy.

§ 17

Czas przetwarzania danych

Twoje dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres do 6 lat od dnia realizacji umowy lub do czasu złożenia żądania ograniczenia ich przetwarzania, chyba,
że przepisy prawa stanowią inaczej.

§ 18

Odbiorcy danych osobowych

Firmami przetwarzającymi Twoje dane osobowe mogą być Google LLC, serwerownia, biuro rachunkowe oraz firmy świadczące usługi: transportowe, komputerowe, finansowe i prawne
na rzecz administratora danych, jak również pozostałym podmiotom, których administrator jest właścicielem, jeżeli jest to konieczne do realizacji celu.

W przypadku zlecenia przez Administratora podmiotom zewnętrznym świadczenia usług, Skysceo.com Jakub Stanosz numer NIP 684 265 08 94 z siedzibą przy
ul. Skłodowskiej 36B w Krośnie
wymaga zapewnienia zgodności działania tych podmiotów
z wysokimi standardami ochrony danych osobowych.

§ 19

Prawa osoby, której dane dotyczą

Masz prawo do:

  1. żądania dostępu do swoich danych osobowych
  2. żądania sprostowania swoich danych osobowych
  3. żądania usunięcia swoich danych osobowych
  4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
  6. żądania przenoszenia danych osobowych
  7. wniesienia skargi do organu nadzorczego
  8. odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych

§ 20

Środki Bezpieczeństwa

  1. Serwis zaopatrzony jest w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych osobowych pozostających pod kontrolą Administratora przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem
    i modyfikacją. Administrator posiada stosowną dokumentację oraz wdrożył procedury związane z ochroną danych osobowych w Serwisie.
  2. W przypadku zlecenia przez Administratora podmiotom zewnętrznym świadczenia usług, Administrator, będzie wymagał zapewnienia prawa kontroli zgodności działania tych podmiotów z wysokimi standardami ochrony danych osobowych.
  3. W celu zapewnienia należytej ochrony usługom świadczonym przez siebie drogą elektroniczną Administrator Serwisu stosuje wysoki poziom zabezpieczeń włącznie z ochroną kryptograficzną transmisji danych osobowych (protokół SSL) zgodnie z częścią C do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100 poz.1024).

 

§ 21

Rezygnacja/poprawa danych

  1. Usługobiorcy przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich poprawiania oraz prawo
    do usunięcia ich z bazy danych Administratora.
  2. Usunięcie danych Usługobiorcy jest równoznaczne z usunięciem konta w Serwisie.
  3. Usunięcia konta Usługobiorcy, a co za tym idzie związanych z nim danych osobowych można dokonać poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Administratorowi.

§ 22

Zmiany Polityki Prywatności

  1. Administrator Serwisu zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności
    w każdej chwili, jednocześnie zobowiązując się do niezwłocznego opublikowania nowej polityki prywatności na stronach Serwisu i poinformowania o tym fakcie wszystkich zarejestrowanych Usługobiorców.

§ 23

Reklamy i linki stron trzecich

  1. Reklamy zamieszczane na stronach Serwisu pochodzą od partnerów Administratora Serwisu.
  2. Właścicielom reklam może być jedynie przekazywana informacja o ilości wyświetleń reklamy.
  3. Pozostałe informacje, a w szczególności dane osobowe Usługobiorców nie są udostępniane.
    W celu uzyskania szczegółów na temat reklam oraz elementów cookies pochodzących
    od partnerów Administratora Serwisu należy zapoznać się z odpowiednimi zapisami
    na stronach reklamodawców.
  4. Serwis zawiera odnośniki do innych stron. Administrator Serwisu nie odpowiada
    za politykę ochrony prywatności stosowaną przez właścicieli lub administratorów stron
    do których przekierowują odsyłacze zamieszczane w Serwisie. W razie wątpliwości Usługobiorcy winni zapoznać się z treścią oświadczeń o ochronie prywatności zamieszczonymi na tych stronach.

 

Rozdział XII. Postanowienia Końcowe

§ 24

 

  1. Każda ze stron Umowy uprawniona jest do wypowiedzenia Umowy bez podania przyczyn
    w każdym czasie, na piśmie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia
    ze skutkiem na koniec Okresu Abonamentowego.

 

  1. W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Klienta, uiszczone Opłaty na poczet kolejnych Okresów Abonamentowych, nie podlegają zwrotowi.

 

§ 25

 

  1. Usługodawcy przysługuje prawo rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym
    i prawo do zablokowana dostępu do Platformy e-learningowej, Konta Klienta i Panelu Administracyjnego, gdy Klient:

 

    1. poda fałszywe dane w trakcie rejestracji;

 

    1. nie powiadomi Usługodawcy o zmianie danych rejestrowych Klienta w terminie 30 dni od dokonania zmiany;

 

    1. prowadzi za pośrednictwem Platformy e-learningowej sprzedaż lub promocję usług zabronionych przez obowiązujące w Polsce normy prawne;

 

    1. za pośrednictwem Platformy e-learningowej doprowadzi na naruszenia obowiązujących w Polsce norm prawnych, w szczególności praw związanych z własnością intelektualną osób trzecich;

 

    1. za pośrednictwem Platformy e-learningowej publikuje materiały sprzeczne
      z dobrymi obyczajami, w szczególności mające godzić w prawa osób trzecich;

 

  1. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 – 5, Klientowi nie przysługuje zwrot dokonanej Opłaty.

 

§ 26

 

  1. Niniejszy Regulamin może ulegać zmianie.
  2. Usługodawca poinformuje Klienta o zmianie Regulaminu, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie nowej treści Regulaminu.
  3. O treści zmian Regulaminu Klient zostanie poinformowany przez Usługodawcę poprzez:
    1. umieszczenie w Serwisie informacji o zmianie Regulaminu wraz z zestawieniem zmian oraz nowej treści Regulaminu;
    2. umieszczenie wiadomości o zmianie Regulaminu w Panelu Administracyjnym;
    3. wiadomość e-mail wysłaną na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji;
  4. Wiadomość zawierająca zestawienie zmian Regulaminu zostanie utrzymana w Serwisie
    i Panelu Administracyjnym, przez co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.

 

 

 

 

 

 

 

§ 27

 

  1. W terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie regulaminu w sposób wskazany
    w § 42 ust. 3 pkt 1-3, Klient może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy.
  2. W przypadku braku wypowiedzenia Umowy w powyższym terminie, strony obowiązuje nowy Regulamin.
  3. Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone w formie pisemnej i przesłane
    na adres Usługodawcy.
  4. Usługodawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy– stanowiący załącznik
    nr 1 do Regulaminu.
  5. Strony dopuszczają złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy w formie wiadomości
    e-mail wysłanej przez Klienta na adres mailowy Usługodawcy.

 

§ 28

 

  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 

  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny bądź przez mediację.
  2. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu nienależytego wykonania Umowy ogranicza
    się do równowartości 1 (jedno)-rocznej Opłaty z tytułu jej świadczenia. Ograniczenie
    to nie dotyczy Klientów będących Konsumentami.

 

 

§ 29

 

Regulamin nie wyklucza prawnych możliwości pozasądowego rozwiązywania sporu
z Konsumentem, z którym Konsument może skorzystać zgodnie z Polskim porządkiem prawnym.

 

§ 30

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI DO REGULAMINU

 

  1. Załącznik do Regulaminu nr 1 -Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

  1. Załącznik do Regulaminu nr 2 - Wzór formularza reklamacyjnego

 

  1. Załącznik do Regulaminu nr 3 – Klauzula informacyjna

 

  1. Załącznik do regulaminu nr 4 - Polityka plików cookies

 

  1. Załącznik do Regulaminu nr 5 - Regulamin newsletter

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Wzór Formularza do Odstąpienia od Umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formularz Odstąpienia od Umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

 

 

……………………………….

 

(miejscowość data)

 

...............…............….

 

(imię i nazwisko)

 

...............…............….

 

(ulica nr domu,mieszkania)

 

...............…............….

 

(kod pocztowy miejscowość)

 

www.asystentrentiera.pl

 

Skysceo.com

 

Jakub Stanosz

 

ul. Skłodowskiej 36B

 

38-400 Krosno

 

 

 

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi dostępu do Systemu www.asystentrentiera.pl

 

 

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) _____________________________________

 

Imię i nazwisko konsumenta (-ów) _____________________________________

 

Adres konsumenta (-ów)___________________________________________________________

 

 

 

 

 

____________________

 

Podpis konsumenta (-ów)

 

 

 

(*) niepotrzebne skreślić

 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu

Wzór Formularza reklamacyjnego

Formularz Reklamacyjny

 

 

……………………………….

 

(miejscowość data)

 

...............…............….

 

(imię i nazwisko)

 

...............…............….

 

(ulica nr domu,mieszkania)

 

...............…............….

 

(kod pocztowy miejscowość)

 

...............…............….

 

(login postnuklearny)                                  www.asystentrentiera.pl

 

Skysceo.com

 

Jakub Stanosz

 

ul. Skłodowskiej 36B

 

38-400 Krosno

 

 

 

Wersja i nazwa przeglądarki internetowej na której występuje problem:

 

…………………………………………………………………………………………………………

 

Opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;

 

………………………………………………………………………………………………………………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..……………..………

 

 

____________________

 

Podpis konsumenta (-ów)

 

 

Załącznik nr 3 do Regulaminu

Klauzula Informacyjna

 

Klauzula Informacyjna w firmie
Skysceo.com Jakub Stanosz

 

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze

TOŻSAMOŚĆ Administratora

Administratorem danych jest Skysceo.com Jakub Stanosz, Krosno Ul. Skłodowskiej 36B, NIP: 684 265 08 94

DANE KONTAKTOWE Administratora

Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email pomoc@asystentrentiera.pl

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy w  oparciu o przesłankę legalności określoną w art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

ODBIORCY DANYCH

 

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora: dostawcom usług kadrowo-płacowych oraz dostawcom usług IT .

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres 6 lat

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)

Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa

Telefon: 22 531 03 00

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.

 

 

Załącznik nr 4 do Regulaminu

Polityka plików cookies

Polityka Plików Cookies

 

  1. Administrator wykorzystuje mechanizm tzw. cookies (ciasteczka).
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Twoim urządzeniu i przeznaczone są do korzystania
    ze stron internetowych Administratora. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę witryny internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na Twoim urządzeniu oraz unikalny numer. Informacje zgromadzone na podstawie plików cookies wykorzystywane są w celu właściwej optymalizacji działania strony internetowej, a także w celach statystycznych oraz reklamowych.
  3. Podmiotem zamieszczającym na Twoim urządzeniu plików cookies oraz uzyskującym
    do nich dostęp jest Administrator.
  4. Mechanizm cookies odpowiada za:
  1. tworzenie statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób korzystasz ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
  2. utrzymanie Twojej sesji, dzięki czemu nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła.
  3. dostosowanie zawartości stron internetowych Administratora do Twoich preferencji oraz optymalizację korzystania ze stron internetowych. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać Twoje urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowując ją do jego indywidualnych potrzeb.
  1. W ramach korzystania z tej strony internetowej, możemy stosować dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w Twoim urządzeniu do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w Twoim urządzeniu przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Administratora.
  2. Administrator stosuje następujące rodzaje plików cookies:
  1. „Niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług udostępnionych przez Administratora np. pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach strony https://www.asystentrentiera.pl oraz niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa (np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania).
  2. „Techniczne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez osobę odwiedzającą ustawień i personalizację interfejsu, np. w zakresie wybranego języka
    lub regionu, z którego pochodzi osoba zalogowana na stronie, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  3. „Analityczne” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania
    ze stron internetowych Administratora.
  4. „Marketingowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie osobom odwiedzającym stronę https://www.asystentrentiera.pl treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

 

  1. Szczegółowe informacje o używanych przez nas plikach cookies:

 Nazwa pliku cookie

Opis pliku

Operator

Rodzaj i cel

ct-ultimate-gdpr-cookie

Plik ten sprawdza, czy została wyrażona zgodna na przetwarzanie danych, przez osobę wchodzącą na stronę.

Teleinspiro

Stałe – Niezbędne

_ga, _gat, _gid, _gtag

Google Analytics analizuje ruch na stronie internetowej, skąd pochodzi
Szczegóły: https://policies.google.com/privacy

Google LLC

Stałe – Analityczne

__cfduid

Identyfikacja IP w celu zabezpieczenia serwera przed atakami typu brute force.

Szczegóły: https://www.cloudflare.com/privacypolicy/

Cloudflare

Sesyjne – Niezbędne

NID

Google zapamiętuje Twoje preferencja takie jak język, miejsce, wielkość tekstu, liczbę wyników na stronie oraz informację o ew. włączeniu filtru Google Safe Search.

Szczegóły: https://policies.google.com/privacy

Google LLC

Sesyjne – Techniczne

Facebook

Pomiar skuteczności reklam oraz optymalizacja działań reklamowych przez identyfikację użytkownika na Facebooku.

Szczegóły:
https://pl-pl.facebook.com/privacy/explanation

Facebook Inc.

Stałe – Marketingowe

  1. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w Twoim urządzeniu.
  2. Korzystające ze strony https://www.asystentrentiera.pl/ mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Usługobiorcy.
  3. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne
    są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  4. Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć
    na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach Serwisu.
  5. Przed zaakceptowaniem naszej polityki prywatności i plików cookies możesz wybrać
    na umieszczenie jakich plików cookies wyrażasz zgodę, a na jakich nie.
  6. Po zaakceptowaniu naszej polityki prywatności, możesz w każdej chwili cofnąć zgodę.
  7. W przypadku zmiany obowiązującej polityki plików cookies wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje, po czym będziesz musiał ponownie wyrazić zgodę, aby korzystać
    z naszej strony https://www.asystentrentiera.pl.